Retourneren en ruilen

Retourneren

Retourneren binnen Duitsland is gratis als je het bijgesloten retouretiket gebruikt. Neem in geval van verlies contact op met onze klantenservice.
Helaas kunnen we geen kosten accepteren voor retourzendingen vanuit het buitenland. Voeg wel een ingevuld retourformulier bij je pakket, zodat het snel verwerkt kan worden.

  • gratis
  • snelle terugbetaling

Ruilen

Een directe ruil is helaas niet mogelijk. We kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen. Bestel je artikel daarom opnieuw in de juiste maat in de online shop. Stuur gewoon je eerste bestelling terug. We betalen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terug.

Retourneren - Zo eenvoudig is het

1

Vul het retourformulier in en voeg het bij

Dit is een vereiste zodat je retourzending snel verwerkt kan worden! Bij verlies kun je het formulier hier opnieuw downloaden. Let op:

  • Klantnummer, ordernummer of factuurnummer moet worden ingevuld.
  • Vergeet de bankgegevens voor de terugbetaling niet (niet nodig bij betaling met creditcard, PayPal of Amazon Pay).
  • Noteer artikelnummer(s) en reden voor retourzending
  • Extra kopie factuur helpt in geval van afwijkingen.
  • Gedetailleerde informatie over het invullen van het retourformulier vind je op de achterkant van het retourformulier.
2

Verpak het artikel veilig

Retourneer het artikel of de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking; ze kunnen het beste in onze verzenddoos worden bewaard. Andere stevige kartonnen dozen werken ook, maar geen zakken!

3

Plak het retouretiket erop

Dit is de enige manier om er zeker van te zijn dat je retourzending gratis is! Als je de sticker verliest, kun je een nieuwe aanvragen bij onze klantenservice.

4

Verzend het pakket

En daar ga je: Breng je pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor of Packstation. Klaar! Bewaar het afleverbewijs zorgvuldig in geval van verlies.

WhatsApp Chat starten